Mattel a dezvăluit recent o nouă adăugire la linia sa emblematică de păpuși Barbie: prima păpușă Barbie nevăzătoare. Această lansare marchează un moment important în eforturile companiei de a…
Piața media din România continuă să crească, în ciuda provocărilor economice și tensiunilor globale, arată Media Fact Book 2024.…
OMV anunță că identitatea sa de brand va fi reînnoită în următorii 3 ani în toate țările din Grupul OMV. Aceasta vine în sprijinul angajamentului OMV de a fi partenerul…
Îngerii Victoria’s Secret dominau odată piața lenjeriei intime cu show-urile lor anuale și branding-ul iconic. În peisajul competitiv de astăzi, Victoria’s Secrets se confruntă cu provocări…
Un aspect notabil este preferința pentru tradiție, cu cei mai mulți români alegând să petreacă Paștele în familie, alături de partenerul de viață (67%), copii (51%) sau părinți (46%). Totuși,…
Această tendință către alimentația pe bază de plante nu doar reflectă o preocupare crescută pentru sănătatea personală și durabilitatea mediului, dar și o deschidere către explorarea unor…
Cheltuielile publicitare pe social media sunt în creștere, cu o proiecție de 219,8 miliarde de dolari în anul 2024, conform statista.com. Este remarcabil faptul că până în 2028, mobilele vor…
Încă de la primele ediții, Metigla a susținut acest eveniment sportiv și în fiecare an a adus la concurs şi ca voluntari, o echipă plină de entuziasm și implicare. În acest an, Maratonul Vinului…