Marketing
Sectorul bancar chinezesc demonstrează o redresare notabilă, cele 4 bănci rămânând cu mult în fața omologilor lor din SUA. ICBC (Banca Industrială și Comercială a Chinei) își menține poziția de...
1. Ascensiunea micro-influencerilor
Micro-influencerii, persoane cu urmăritori mai mici sau de nișă, devin din ce în ce mai influenți în peisajul social media. Datorită angajamentului lor...
Potrivit evaluării Brand Finance Banking 500 în 2024:
• BT este unul dintre cele mai puternice branduri bancare din lume: a urcat pe locul 3, de pe locul 7, cu un Brand Strenght Index (BSI)...
PayU GPO România, liderul pieței locale de plăți online, estimează că valoarea pieței de e-Commerce (produse și servicii comandate online) se va situa în jurul a 11,5 miliarde de euro în 2024....
Devenit deja partener premium al Openului Francez încă din 2022, Renault a început anul 2024 aducând doi jucători de tenis de elită, Diane Parry și Casper Ruud, ca cei mai noi ambasadori ai mărcii...
TikTok a creat o comunitate numită BookTok, unde utilizatorii își exprimă părerile și împărtășesc recenzii despre cărți. Această comunitate a înflorit rapid, iar videoclipurile etichetate cu #...
Vânzările companiei au înregistrat o creștere de doar 4,3% în al patrulea trimestru al anului 2023, o scădere evidentă față de performanța impresionantă a trimestrului anterior, când vânzările au...
Cu peste 700,000 de utilizatori activi lunar, în România, platforma a devenit un loc ideal pentru marketeri din industriile țării. Business-uri antreprenoriale și corporații globale deopotrivă,...
Astăzi, content marketing-ul reprezintă o strategie pe termen lung, focusată pe construirea unei relații puternice cu audiența oricărui brand, oferind conținut de înaltă calitate, foarte relevant...
Cu asemenea date, nu e o surpriză că video marketing-ul câștigă și mai mult teren în 2019, devenind o alegere principală a brandurilor care doresc să distribuie conținut într-un mod ușor de...