ad-test-0
ad-test-2

Renault încurajează oamenii să joace tenis prin programul Give me 5

Give Me 5 este programul social Renault menit să sprijine tinerii și comunitățile defavorizate, încurajându-i să înceapă să joace tenis, în special. Jucătorii profesioniști de tenis Diane Parry și Casper Ruud au devenit cei mai noi ambasadori ai mărcii, alăturându-se lui Félix Auger-Aliassime, Diede de Groot și Luca Van Assche, care reprezintă deja Renault.

Devenit deja partener premium al Openului Francez încă din 2022, Renault a început anul 2024 aducând doi jucători de tenis de elită, Diane Parry și Casper Ruud, ca cei mai noi ambasadori ai mărcii. Ei completează echipa formată din Félix Auger-Aliassime, Diede de Groot și Luca Van Assche, care sunt deja alături de brand încă de anul trecut.
Cei cinci ambasadori Renault întruchipează valorile și imaginea mărcii, jucând tenis în circuitul profesionist. Rolul lor este de a sprijini Renault în inițiativele sale de a încuraja oamenii să se implice în sport, în special prin programul Give Me 5. Cei cinci jucători vor purta sigla Renault pe echipament la Australian Open, primul turneu de Grand Slam al anului.
Diane Parry, în vârstă de 21 de ani, este una dintre vedetele în ascensiune ale tenisului feminin francez. Prin stilul ei de joc, ea a fost asociată cu eleganța tenisului. Fostă numărul 1 mondial la juniori, Diane a câștigat deja două turnee în circuitul profesionist (WTA 125 la Montevideo în 2021 și turneul WTA 125 la Paris Racing Club în 2023). Casper Ruud, un norvegian în vârstă de 25 de ani, este de trei ori finalist de Grand Slam, inclusiv de două ori la rând la Roland-Garros, în 2022 și 2023. Câștigător a zece turnee ATP de la începutul carierei sale, pe toate suprafețele, el este, de asemenea, recunoscut pentru fair-play-ul și sportivitatea sa.
Give Me 5 face o diferență tangibilă în comunitățile dezavantajate. Din 2022, Renault a contribuit la construirea și renovarea a cinci terenuri de tenis în Franța, două în Brazilia și două în Argentina.În Franța, Renault a sprijinit organizația caritabilă Fête le Mur a lui Yannick Noah, finanțând proiecte pentru construirea a trei locuri de joacă în comunitățile defavorizate din Marsilia, Poitiers și Roubaix. Renault și Fête le Mur se străduiesc să susțină comunitățile defavorizate și să încurajeze oamenii să se implice în tenis și sport în general.
"Ca parte a parteneriatului premium cu Openul Francez, Renault intenționează să facă tenisul mai accesibil persoanelor care trăiesc în comunități defavorizate, prin programul Give Me 5. Cei cinci ambasadori ai noștri vor ajuta cu adevărat la dezvoltarea acestui program." spune Arnaud Belloni, Renault Global Marketing Director.

About Author

ad-test-3