ad-test-0
ad-test-2

Ultimele cercetări arată că utilizarea sistemelor de casierie obișnuite, în comparație cu cele de autoservire, îmbunătățește loialitatea clienților față de magazin.

casa self checkout

Conform unui studiu publicat de Journal of Business Research, utilizarea sistemelor de casierie obișnuite, cele care implică un casier, în comparație cu cele de autoservire, îmbunătățește loialitatea clienților față de magazin. Astfel, s-a constatat că sentimentul de recompensă și sentimentul de a avea dreptul să fie servit îi face pe clienți să revină la același magazin. Studiul vine în contextul în care unele companii îndepărtează mașinile de autoservire și altele își ajustează acest tip de operațiuni.

Mai mult, s-a constatat că sistemul de self check-out duce la pierderi mai mari de mărfuri din cauza erorilor clienților și la mai multe furturi intenționate în comparație cu situația în care casierii umani înregistrează cumpărăturile clienților. Comercianți din Statele Unite, Marea Britanie și alte țări europene au constatat că folosirea caselor de autoservire și aplicații au o rată de pierdere de aproximativ 4%, mai mult decât dublul mediei din industrie.
Comercianții din SUA vor să renunțe de tot la casele de marcat automate self-service
Marii retaileri precum Walmart, Target și Dollar General se confruntă cu o decizie dificilă: renunțarea sau reevaluarea caselor de marcat self-service. Ei susțin că utilizarea lor a dus la o creștere a furturilor din magazine și contribuie la fenomenul cunoscut în retail ca pierderi de inventar. Casele de marcat automate self-service, odată considerate un simbol al eficienței moderne și al independenței clienților, au devenit un nou teren fertil pentru furturile în magazine sau a erorilor oneste ale clienților în timp ce își scanează singuri produsele la checkout. Iar Amazon a anunțat recent că renunță la tehnologia Just Walk Out, cea care părea la un moment dat că reprezintă viitorul cumpărăturilor. În acest timp, statisticile arată că valoarea medie a bunurilor furate a crescut semnificativ, trecând de la 74 de dolari în 2019 la aproximativ 100 de dolari în 2021.
Toate acestea au făcut ca marile lanțuri de magazine din SUA să reconsidere casele self-service, având provocări semnificative în gestionarea pierderilor de inventar și a furturilor, iar decizia de renunțare sau reevaluare a caselor de autoverificare este un pas important în eforturile lor de a menține securitatea și integritatea operațiunilor lor comerciale.

Sursa foto: Shutterstock

About Author

ad-test-3