PR si Publicitate
ONG-ul este în căutarea a zece grupuri de vecini din toată România, ÎntreVecini dorind să sprijine comunitățile locale în dezvoltarea unor proiecte care să aducă beneficii durabile și să promoveze...
Această mișcare vine în contextul creșterii utilizării tehnologiilor AI pentru manipularea și editarea imaginilor, generând conținut care poate să nu fie întotdeauna ușor de distins de...
Campania se bazează pe un studiu național desfășurat la sfârșitul anului 2023, dezvoltat în parteneriat cu iSense Solutions, cu scopul de a identifica atitudinea și emoțiile românilor față de...
Evaluările indică o schimbare semnificativă în paradigma economică, deschizând uși pentru inovații și eficiență în multiple sectoare. Domeniile vizate sunt în primul rând operațiuni în relații cu...
În Europa, cifrele sunt puțin mai mici, arată Eurostat – doar 40% dintre companiile europene folosesc social media, în principal pentru a obține opinii și recenzii din partea clienților și pentru...
Sub sloganul „Libertate pentru fiecare zi”, avându-l ca protagonist pe Mihai Șora, campania marchează 30 de ani de la Revoluție printr-un mesaj puternic despre dictatură, democrație și libertate...
Cu peste 3 miliarde de utilizatori de social media pe întreg mapamondul, investiția în promovare plătită a depășit, în 2018, 51 de miliarde de dolari, adică peste 17 dolari pentru fiecare...
Nu trebuie să te întrebi dacă e posibil ca o astfel de criză să te afecteze și pe tine, ci când. Iată câțiva pași care te pot ajuta să-ți construiești o strategie de crisis management practică:...
Studiul apărut în PRWeek dezvăluie un scepticism major cu privire la industrie, dezvăluind un procent ridicat al oamenilor care percep specialiștii în PR ca profesioniști în manipularea adevărului...
Începând cu 18 iunie, Ryanair oferă posibilitatea agențiilor de publicitate de a desfășura campanii mult mai eficiente și foarte bine aliniate la obiectivele lor, având acces direct la peste 153...