About us
Larisa Toader este Managing Director al companiei Russenart Communications. Are o experienta de 10 ani in comunicare si relaţii publice, din care 7 ani in agentii de PR romanesti si multinationale, ocupand in ultimii 3 ani diverse pozitii manageriale.
Datorita activitatii desfasurate in mai multe companii a dobandit o cunoastere aprofundata a diferitelor stiluri de lucru si instrumente folosite atat pe piata romaneasca de relatii publice, cat si pe cea internationala.
A lucrat atat in agentii multinationale (Ogilvy, Leo Burnett – prin Starlink, Civitas Global Ketchum), cat si in agentii de comunicare romanesti (Prais Corporate Communications), sau in institutii de stat (Facultatea de Comunicare si Relaţii Publice din cadrul SNSPA).

From this author

0

Despre comunicatul de presă s-au scris foarte multe (că ar avea forma piramidei întoarse, că ar răspunde la întrebările de genul Cine? Ce? Când? Unde? Cum? De ce?). Toate acestea sunt adevărate.…

0

Teasing Campaign”, dupa cum ii spune si numele, are rolul de a “tachina” cumparatorul sau, in cazul acesta, jurnalistul, de a aduce in discutie un subiect si de a atrage atentia…

0

Raportul/ Analiza de presa este un instrument de evaluare, folosit in majoritatea agentiilor si solicitat de majoritatea clientilor (fara a fi platit suplimentar, de obicei).

De ce?…

0

Ce este o baza de date? Si de ce este ea importanta?
O baza de date, permanent actualizata, alaturi de o strategie coerenta de relatii publice, reprezinta punctul…