Internet&Mobile World, cel mai amplu eveniment de business dedicat industriei de online & mobility

Internet&Mobile World, cel mai amplu eveniment de business dedicat industriei de online & mobility, va avea loc în Bucuresti în perioada 19-21 septembrie. 75 de expozanți care propun soluțiile de business smart ale momentului, 30 de speakeri internaționali de elită, peste 70 de sesiuni cu experți de top ai industriei de internet&mobile, 10 seminarii-industry focus, găzduite pe trei scene, sunt elementele care se reunesc timp de trei zile într-un concept unic pe piața locală. Contextul creionat astfel devine sursa necesară pentru companiile și managerii care vor să crească profitabilitatea business-ului pe care-l conduc prin prezența în online, indiferent de industria de care aparțin.

Conceput pentru a facilita interacțiunea dintre dezvoltatorii de soluții cu aplicabilitate în online și managerii structurilor care le pot necesita, Internet&Mobile World are o puternică dimensiune aplicată. 75 de companii expozante oferă dimensiunea concreta și contextul necesar generării de noi proiecte de business. Acestea propun soluții care pot ajuta un business să  crească prin soluții de digital marketing, social media, web 2.0, content management, connectivity, hosting &  infrastructure, online security, eCommerce, mobile apps, web design & development.

Expo-conferința va reuni pe parcusul celor trei zile peste 30 de speakeri internaționali și locali de top, profesioniști care prezintă cele mai actuale tendințe, cu aplicabilitate în business, din domenii precum digital marketing, social media, online security, e-services & e-government. Trei săli de conferință vor găzdui seminarii și dezbateri unde accentul va merge către case study uri, campanii, soluții inspiraționale, aplicate, cu abordări cât mai eficiente, pentru companii  din gama complexă a celor mai dinamice industrii ale momentului

Reprezentanții Facebook au programat un seminar exclusivist pe teme aplicate de business, conceput și dedicat pentru marketing manageri. În același cadru, membrii Google Londra vor susține o sesiune cu insight-uri prețioase pentru reprezentanții mediului de business.

O selecție a celor mai exclusiviste agenții digitale worldwide  a confirmat deja prezența, dintre ele făcând parte R/GA London, cea mai premiată și mai apreciată agenție de digital la nivel global, selectată agenția anului la Cannes Lions și “Mobile Agency of the Year” la OMMA New York. Agenda este pigmentata și de prezența exotică a unei complexe structuri de comunicare la nivel global, Dentsu, un gigant al serviciilor de marketing care este originar din Tokyo. Cotată a doua agenție din lume, aceasta va fi reprezentată la IMWorld prin liderul agenției de digital, Dentsu Mobius din Singapore.

Achtung! și Jung von Matt, Media CO, Getty Images, HTTPOOL, Redweb, MEC Global se afla  printre selecția companiilor care vor prezenta case study-uri și campanii reușite, cu rezultate spectaculoase și premii internaționale, proiecte dezvoltate pentru cele mai exigente branduri ale lumii precum Volkswagen, Microsoft, MasterCard, Aston Martin sau Nike.

Infuzia de informație inspirațională oferită în cotextul seminariilor este dublată de zona practică, cea care asigură aplicabilitatea lor imediată în cadrul proiectelor de business. Câteva dintre numele care vor oferi soluții de business în zona expozițională a evenimentului sunt Brandfusion, Chronos, City Bank, Conectoo, Dynamic Web, Ericsson Telecommunications, Exe Software, HTTPOOL, Infinit Solutions, Innobyte, Libra Internet Bank, MEC Global, Mediapost Hit Mail, Media Sat, Mind Treat Studios, Mobixera, Momobi, Navidoo, Omnilogic, Padicode, Seo Monitor, SMS Highway, Syscom Digital, Telcor Communications, Total Soft, Transart, Zitec.

Internet&Mobile World așteaptă în cadrul primei ediții peste 3000 de vizitatori - 2700 de reprezentanți din mediul de business și 300 de dezvoltatori de aplicații online și mobile. Accesul se face pe bază de preînregistrare, iar biletele pot fi procurate online în perioada 19 iulie - 21 septembrie. Pentru mai multe detalii accesați www.imworld.ro.

About Author

Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…