ad-test-0
ad-test-2

Firma start-up românească UiPath a obținut o finanțare-record de 30 de milioane de dolari

UiPath – o firmă românească specializată în dezvoltarea și vânzarea tehnologiei de automatizare software – a obținut o finanțare de 30 de milioane de dolari care reprezintă o performanță unică în mediul start-up românesc, au anunțat joi reprezentanții companiei.

Compania românească UiPath are sediul în Statele Unite și birouri în șase țări și este specializată în dezvoltarea și vânzarea tehnologiei de automatizare software a proceselor de lucru din mediul office (Robotic Process Automation - RPA). Roboții software UiPath sunt programați să preia munca de tipul „copy-paste” a angajaților, eliberându-i de sarcinile tranzacțional-repetitive care îi solicită inutil.

„UiPath a primit la începutul anului 2017 recunoașterea oficială de lider global al industriei RPA și obține acum o investiție de 30 de milioane de dolari care va ajuta compania să continue dezvoltarea în baza creșterii de 600% pe care a înregistrat-o în 2016. Finanțarea și vine de la Accel Partners, fond de investiții de prim rang, aceiași care au făcut primele investiții în companii-mamut precum Facebook, Dropbox și Spotify. Alături de Accel, mai participă la finanțare investitorii Earlybird Venture Capital, Credo Ventures și Seedcamp”, se arată într-un comunicat al UiPath.

Beneficiarul finanțării, UiPath, precizează că se va folosi de acest fond de sprijin pentru a angaja cei mai buni ingineri software și oameni de business, propunându-și să dubleze efortul de dezvoltare a caracteristicilor cognitive de tip uman în tehnologia produsului său „enterprise”.

„Cu două versiuni majore lansate anual, produsul UiPath are în spate o echipă de programatori români de cea mai bună pregătire, tineri racordați la inovație care modelează în planul de dezvoltare al tehnologiei UiPath proprietăți emergente din sfera machine learning și inteligență artificială”, se mai arată în comunicat.

Dan Straut, dan.straut@mediafax.ro

About Author

Mediafax
Mediafax este prima agenţie de presă independentă din România, care, din 1995, deţine poziţia de lider pe piaţa românească în furnizarea de fluxuri de ştiri şi informaţii în timp real. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România care şi-a exportat modelul de business. Pe piaţa din Cehia, Mediafax, o companie media lansată în iunie 2008, funcţionează ca singura agenţie de presă privată care transmite în timp real informaţii din toate domeniile. Serviciile de ştiri şi imagini sunt disponibile prin intermediul site-urilor www.mediafaxbiz.cz, respectiv www.mediafaxfoto.cz. De-a lungul timpului, Mediafax a căpătat statutul de pionier pe piaţa media românească, stabilind standarde de profesionalism în jurnalism şi lansând în premieră produse şi servicii multimedia, care oferă beneficiarilor conexiunea în timp real cu informaţia specializată de care au nevoie, precum şi o viziune de ansamblu asupra evenimentelor zilei.
ad-test-3