ad-test-0
ad-test-2

Agenția de turism Paralela 45 va prezenta doar oferte cu prețul final și toate taxele incluse

Conducerea agenției de Turism Paralela 45 a decis să prezinte doar oferte cu „zero taxe ascunse” și să listeze numai prețurile finale ale pachetelor, evitând „cârligele de marketing” pe care le practică uneori touroperatorii, se arată într-un comunicat transmis duminică de agenție.

„Politica Paralela 45 este ’respectăm turiștii, zero taxe ascunse’ și de acum afișăm prețul final, care include toate taxele, astfel încât turistul să aleagă în cunoștință de cauză. Nu de puține ori ofertele unor agenții sunt simple cârlige de marketing prin care se anunță un preț neverosimil. Atras de ’vacanța de la 100 de euro/persoană’, clientul ajunge în agenție și descoperă că la prețul anunțat se adaugă taxe de aeroport și asistență turistică, prin care se dublează sau triplează prețul. Aceste practici trebuie stopate din respect pentru turiști și pentru credibilitatea agențiilor de turism din România”, a declarat Alin Burcea, CEO Paralela 45.

Alin Burcea este și președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism - ANAT. „Circuitele turistice sunt produse atipice, deosebit de complexe și solicitate de un public atent și extrem de educat. Includ transport, transferuri, cazare, servicii de masă, asistență turistică oferită de ghizi cu experiență și multiple opțiuni de vizitare a obiectivelor turistice din traseul sau țările parcurse. La acest tip de produs turistic nu se aplică în general reduceri de tip Early Booking.

Nu se obțin reduceri de 30% - 40% - 50% pentru un grup restrâns de persoane nici de la compania de transport aerian, nici de la hotelul la care sunt cazați câte două sau trei nopți pe parcursul circuitului, pe care agenția de turism să le transfere turiștilor”, mai explicat Alin Burcea. Peste 120 de circuite sunt în oferta turoperatorului Paralela 45 anul următor, pe toate continentele, programele turistice având transport cu avionul sau cu autocarul din București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. Agenția lansează noi destinații cu zboruri charter, cu reduceri de până la 50% în perioada de Early Booking și a Târgului Național de Turism, care se va desfășura la Romexpo în intervalul 16-19 noiembrie. „Oferta de vacanțe a Paralela 45 se diversifică în 2018 cu Samos (Grecia), Alanya (Turcia) și Albania, pe zboruri charter ori transport individual, turoperatorul venind astfel în întâmpinarea turiștilor care caută an de an destinații noi. Pachetele sunt la reducere în perioada de Early Booking și a Târgului Național de Turism și sunt disponibile în agențiile proprii, la târgul de turism sau pe noul portal al turoperatorului”, se mai arată în comunicat.

Potrivit touroperatorului, pachetele pentru insula Samos pornesc de la 350 de euro/persoană, cu zbor charter de la București, cele pentru Alanya de la 434 de euro/persoană, cu zbor charter de la București, Cluj-Napoca și Timișoara, în timp ce o vacanță în Albania, cu transport individual, costă de la 18 euro/noapte. Acestea se adaugă destinațiilor tradiționale cu zboruri charter sau curse de linie aflate în oferta turoperatorului: Grecia (Corfu, Creta-Chania, Creta-Heraklion, Kamari-Santorini, Rodos, Zakynthos, Kos), Spania (Costa Blanca, Costa Brava, Costa del Sol, Palma de Mallorca, Tenerife), Portugalia (Algarve, Estoril și Cascais, Madeira), Italia (Coasta Amalfitana, Sicilia, Sardinia), Cipru de Nord, Croația, cu zboruri din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași. Dar și Bulgaria și România, cu transport individual. „În perioada de Early Booking și cu ocazia târgului de turism pachetele au reduceri între 25 și 50% la cazare, oferite de partenerii hotelieri ai turoperatorului”, se mai arată în comunicatul citat.

Cele mai multe pachete vândute până acum sunt pentru Antalya, datorită produsului all inclusive foarte apreciat de români, Grecia (Zakynthos, Creta, Rodos), Spania (Costa Blanca, Costa del Sol). Pe litoralul românesc, cea mai căutată stațiune este Mamaia. La Târgul Național de Turism, agenția Paralela 45 va lansa un nou portal, adaptat nevoilor clienților care nu au timp să ajungă în agenție, unde pot face ușor și rapid rezervări, pot cumpăra vacanțele dorite și își pot crea propriul „wish list”.

Turoperatorul estimează un volum de vânzări de 50 de milioane de euro pentru 2017, după ce vânzările de circuite turistice au crescut cu 34%, cele pentru Bulgaria și turismul intern cu 32%, iar gradul de ocupare pe zborurile charter a fost de 97%.

Paralela 45 a înregistrat o creștere de 22% în primele nouă luni din 2017, an în care cei mai mulți turiști au preferat să meargă în Grecia (45%), Spania (24%), Turcia (20%), Cipru (5%), Italia, Portugalia și Croația. Agenţia de turism Paralela 45 a fost înființată în aprilie 1990, fiind una dintre primele trei agenții private din România.

Compania are în prezent 43 de agenţii directe şi în franciză răspândite în toată ţara.

About Author

Mediafax
Mediafax este prima agenţie de presă independentă din România, care, din 1995, deţine poziţia de lider pe piaţa românească în furnizarea de fluxuri de ştiri şi informaţii în timp real. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România care şi-a exportat modelul de business. Pe piaţa din Cehia, Mediafax, o companie media lansată în iunie 2008, funcţionează ca singura agenţie de presă privată care transmite în timp real informaţii din toate domeniile. Serviciile de ştiri şi imagini sunt disponibile prin intermediul site-urilor www.mediafaxbiz.cz, respectiv www.mediafaxfoto.cz. De-a lungul timpului, Mediafax a căpătat statutul de pionier pe piaţa media românească, stabilind standarde de profesionalism în jurnalism şi lansând în premieră produse şi servicii multimedia, care oferă beneficiarilor conexiunea în timp real cu informaţia specializată de care au nevoie, precum şi o viziune de ansamblu asupra evenimentelor zilei.
ad-test-3