ad-test-0
ad-test-2

Topul Naţional al Firmelor, ediţia a XIX -a - singurul top îndrituit prin lege să desemneze elita mediului de afaceri românesc - Comunicat de presa

Camera de Comerţ şi Industrie a României organizează joi, 22 noiembrie, în Aula Candelabrelor a Palatului CCIR, cea de-a XIX-a ediţie a „Topului Naţional al Firmelor”, cel mai important eveniment anual al elitei oamenilor de afaceri din România.

Topul Naţional al Firmelor 2012 este adevărata competiţie a mediului de afaceri, menită să promoveze valorile prin ierarhizarea obiectivă a firmelor, în care este apreciată în egală măsură performanţa şi viziunea inovativă a managerilor acestora.

„Domniile Voastre care aţi reuşit să urcaţi podiumul până în vârf prin munca şi inteligenţa voastră şi ţineţi în viaţă o economie naţională în comă, sunteţi nişte eroi”, apreciază eforturile acestor manageri în lupta cu vicisitudinele crizei, E.S. Preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României, Dl. Mihail M. Vlasov.

Aceştia „sunt eroii ieşiţi din comun ai unei vieţi comune, un model pentru generaţiile de învingători care urmează”, spune Domnia Sa.

Topul Naţional al Firmelor realizat de Camera de Comerţ Naţională cuprinde 6424 de operatori economici, clasaţi pe primele locuri la nivel naţional, în cele şase domenii majore de activitate, respectiv: cercetare, dezvoltare şi high-tech (580); industrie (2880); agricultură, pescuit, piscicultură (259); construcţii (285); servicii (1913); comerţ-turism (907). Au obţinut Premiul Naţional un număr de 917 firme, dintre care peste o treime sunt din industrie (376), circa 30% (271 de firme) din servicii, o zecime (90 de companii) din cercetare, dezvoltare şi hightech, 112 companii din comerţ-turism, 35 de companii premiate sunt din sectorul construcţiilor şi numai 33 din agricultură, pescuit, piscicultură.

Stabilirea firmelor laureate s-a realizat conform unei metodologii unitare, la nivel naţional, adoptată de întreg Sistemul Cameral. Unicitatea şi complexitatea acestui clasament este determinată tocmai de specificul multicriterial al metodologiei de top. Criteriile din metodologia aplicată la nivel naţional fac din Topul Naţional al Firmelor cel mai important indicator al reuşitei în afaceri.

 
Sponsori Principali:S.C. Romexpo SA şi Rominvent S.A.

Sponsori Platinimum: S.C. Cerealcom S.A, S.C. Domeniile Coroanei Segarcea S.R.L.,Ţiriac Auto S.A

Sponsorii Gold: J. Christof E&P Services S.R.L., CEZ Distribuţie -parte din Grupul Cez în România, Camera de Comerţ Bilaterală România –China,  RIG Service S.A., TMK-Artrom S.A.

Sponsori Silver: AEM SA, Antibiotice S.A., Electromagnetica S.A., Elmas SRL, Gefco Romania, Kandia Dulce S.A., Rer Ecologic Service Bucureşti REBU S.A., Retim Ecologic Service S.A.

Parteneri media: Agerpres, Business24, Businessage, caleaeuropeana.ro, calendarevenimente.ro, Curierul National, Economistul, efin.ro, Finanţiştii, Intact Media Group, Pagini Aurii, Puterea, romania-insider.com, Societatea Română de Radiodifuziune, Transilvania Business, wall-street.ro.

 De asemenea, la eveniment va fi lansat catalogul electronic „Topul Naţional al Firmelor 2012”, care cuprinde baza de date cu cele 6424 de companii clasificate pe primele 10 locuri în Top, un adevărat barometru al mediului de afaceri românesc şi realităţii economice a anului 2012.

           

About Author

ciprian.dron@businessage.ro's picture
Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…
ad-test-3