ad-test-0
ad-test-2

Companiile au alocat în medie 115 euro/angajat pentru programele de teambuilding și training în 2016

BUCUREȘTI (MEDIAFAX) - Firmele din România au cheltuit anul trecut, în medie, 115 euro pentru trainingul unui angajat - în creștere cu 5% față de anul 2015 - și 60 de euro per angajat pentru programele de teambuiliding, fără costuri de cazare, potrivit companiei de soluții pentru resurse umane HPDI.

Datele Human Performance Development International (HPDI) arată că, prin intermediul programelor de training, firmele și-au propus ca angajații să dezvolte în special abilitățile de comunicare, de gestionare a timpului și de depășire a situațiilor stresante.

Mai mult, pentru dezvoltarea angajaților și crearea unor echipe cât mai omogene, companiile autohtone au apelat și la programe de teambuilding.

Potrivit estimărilor HPDI, în 2017, piața locală de teambuilding va ajunge la o valoare de circa 10 milioane de euro, în această sumă fiind incluse și costurile de cazare.

Reprezentanții companiilor care organizează programe de teambuilding și training din România susțin că acestea trebuie să țină pasul cu dezvoltarea tehnologiei și cu noile generații de angajați. „Mereu am simțit că digitalizarea, gamificarea și generațiile tinere vor schimba această industrie și că trainingurile în sală și teambuildingurile clasice vor dispărea încet-încet", susține Petru Păcuraru, partener și trainer în cadrul HDMI.

Petru Păcuraru estimează o creștere a businessului cu 30% în 2017.

În anul 2016, HPDI a interacționat cu 87 de companii interesate de dezvoltarea personală și profesională a angajaților, de-a lungul a 267 de evenimente. Numărul total de participanți la programele HPDI a fost de 7.081 de persoane în 527 de zile de livrare. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 600.000 de euro.

Human Performance Development International (HPDI) este o companie care furnizează soluții de leadership și dezvoltare a resurselor umane, prin servicii de training, coaching și teambuilding.

Anca Olteanu, anca.olteanu@mediafax.ro

ad-test-3