ad-test-0
ad-test-2

Renault-Nissan investeşte în grupul media Sophia, care deţine revistele Challenges şi Sciences&Avenir

Grupul auto Renault-Nissan va investi cinci milioane de euro în trustul media francez Sophia, care deţine publicaţia economică Challenges, precum şi revistele Sciences & Avenir, Historia şi La Recherche, informează cotidianul Le Figaro.

Carlos Ghosn, preşedintele grupului auto Renault-Nissan, şi Claude Perdriel, directorul general Sophia, au anunţat miercuri acordul prin care compania auto achiziţionează 40% din acţiunile trustului media, cu suma de cinci milioane de euro.

Claude Perdriel rămâne acţionar majoritar şi preşedinte, deţinând 60% din activele trustului media Sophia. Constructorul auto a motivat investiţia în contextul dezvoltării unor vehicule din ce în ce mai conectate online şi autonome. "Situaţia va acorda mai mult timp util şoferilor şi pasagerilor. Orice om, în propriul vehicul, va fi în măsură să aleagă informaţii publicate de acest grup de presă, dedicate cunoaşterii şi ştiinţei", se arată într-un comunicat al companiei Renault-Nissan. 

Trustul media Sophia deţine publicaţia economică Challenges, care are un tiraj de 206.000 de exemplare, şi revistele Sciences & Avenir, Historia şi La Recherche.

About Author

Mediafax
Mediafax este prima agenţie de presă independentă din România, care, din 1995, deţine poziţia de lider pe piaţa românească în furnizarea de fluxuri de ştiri şi informaţii în timp real. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România care şi-a exportat modelul de business. Pe piaţa din Cehia, Mediafax, o companie media lansată în iunie 2008, funcţionează ca singura agenţie de presă privată care transmite în timp real informaţii din toate domeniile. Serviciile de ştiri şi imagini sunt disponibile prin intermediul site-urilor www.mediafaxbiz.cz, respectiv www.mediafaxfoto.cz. De-a lungul timpului, Mediafax a căpătat statutul de pionier pe piaţa media românească, stabilind standarde de profesionalism în jurnalism şi lansând în premieră produse şi servicii multimedia, care oferă beneficiarilor conexiunea în timp real cu informaţia specializată de care au nevoie, precum şi o viziune de ansamblu asupra evenimentelor zilei.
ad-test-3