ad-test-0
ad-test-2

Investițiile din retail, farma și rezidențial au dinamizat vânzările echipamentelor de climatizare

Revigorarea segmentului corporate, a industriilor farmaceutică sau alimentară, dar și creșterea cererii pentru sisteme eficiente energetic în sectorul rezidențial sunt principalii factori ai creșterii cu 10% a cifrei de afaceri Avi Compact – distribuitorul echipamentelor Daikin în România.

Compania estimează că va încheia anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 7 milioane de euro. Cei mai importanți clienți Avi Compact, din segmentul corporate, sunt anul acesta din zona farmaceutică, compania realizând instalații de climatizare și mentenanță pentru toate sediile farmaciilor Sensiblu și Punkt.

Alți clienți provin din industria hotelieră și SPA, Avi Compact furnizând instalații de climatizare pentru hotelul Phoenicia Royal situat în Mamaia Nord, pentru hotel Bielmann din Brașov, dar și pentru Therme București. Alte proiecte importante din zona corporate au fost clinica Trident (instalații de climatizare), proiectul Vivid, primul proiect de case modulare inteligente pentru care au fost asigurate servicii de montaj instalații climatizare, dar și Romatsa (mentenanță și service).

Ca principală tendință în rândul clienților Avi Compact, atât pentru segmentul corporate, cât și pentru cel rezidențial, s-a observat creșterea cererii de echipamente performante și eficiente energetic (cu noul freon ecologic cu indice de poluare de patru ori mai mic), sisteme mai economice pe termen lung, cu funcții care asigură o durată de viață mai mare (autodiagniză). „Oamenii au observat că este riscant să cumpere produse ieftine, dar total nesigure, iar noi acordăm asistența necesară la achiziționarea echipamentelor de climatizare. Între producătorii acestor echipamente, bătălia este pe calitate, nu pe prețuri”, a spus joi Florin Rădulescu, CEO Avi Compact, într-o conferință de presă. Creșterea segmentului rezidențial s-a înregistrat, cu precădere, din zona de construcții noi.

Clienții doresc un raport preț-calitate bun, dar în același timp și un produs de brand, eficient pe termen lung. De asemenea, 80% din echipamentele distribuite anul acesta pe segmentul rezidențial au fost cumpărate împreună cu interfața wi-fi care permite controlarea aparatului de aer condiționat de la distanță. Potrivit reprezentanților Avi Compact, activitatea companiei pe segmentul corporate reprezintă aproximativ 65% din cifra de afaceri pe 2017, în timp ce segmentul rezidențial a contribuit cu 35%.

Cifra de afaceri este realizată în proporție de 40% din distribuția de echipamente, aproximativ 75% din acestea fiind marca Daikin. Avi Compact este de 11 ani distribuitorul Daikin nr. 1 în România.

Soluțiile integrate, pentru segmentul corporate, reprezintă 30% din cifra de afaceri, iar cele de service și mentenanță, 30%. Avi Compact s-a alăturat inițiativei de CSR Daikin România „Plantăm aer”, în care pentru fiecare sistem de climatizare Daikin cumpărat va fi plantat un copac. 4.600 de copaci vor fi plantați, ca urmare a vânzărilor de unități pe segmentul rezidențial, realizate de Avi Compact din perioada iunie-septembrie.

În perioada 2016-2017, Avi Compact a investit aproximativ 500.000 de euro în achiziționarea unui spațiu de 2.200 mp unde a fost amenajat un nou showroom Daikin, o hală de depozitare și un centru de training.

Tot în ultimul an, Avi Compact și-a diversificat domeniul de activitate, asigurând și lucrări edilitare și de infrastructură pentru depozite ecologice. În 2017, compania a obținut și recertificarea conform normelor europene pentru instalare, reparare, întreținere și service instalații climatizare și a certificat încă 28 de angajați. Avi Compact are peste 100 de angajați.

About Author

Mediafax
Mediafax este prima agenţie de presă independentă din România, care, din 1995, deţine poziţia de lider pe piaţa românească în furnizarea de fluxuri de ştiri şi informaţii în timp real. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România care şi-a exportat modelul de business. Pe piaţa din Cehia, Mediafax, o companie media lansată în iunie 2008, funcţionează ca singura agenţie de presă privată care transmite în timp real informaţii din toate domeniile. Serviciile de ştiri şi imagini sunt disponibile prin intermediul site-urilor www.mediafaxbiz.cz, respectiv www.mediafaxfoto.cz. De-a lungul timpului, Mediafax a căpătat statutul de pionier pe piaţa media românească, stabilind standarde de profesionalism în jurnalism şi lansând în premieră produse şi servicii multimedia, care oferă beneficiarilor conexiunea în timp real cu informaţia specializată de care au nevoie, precum şi o viziune de ansamblu asupra evenimentelor zilei.
ad-test-3