ad-test-0
ad-test-2

De la Sex and the City, la afaceri cu pantofi stiletto – cum a intrat Sarah Jessica Parker în lumea antreprenoriatului

Mulți dintre noi o cunoaștem pe Sarah Jessica Parker din Sex and the City. După ce am văzut-o pe micile și marile ecrane în pielea lui Carrie Bradshaw, o adevărată fashionistă pasionată de pantofi, nu e deloc o surpriză că, în viața reală, actrița are un rol antreprenorial serios, în fruntea propriei linii de încălțăminte – SJP.

Bineînțeles, de-a lungul timpului, SJP a primit numeroase oferte de a intra în industria designerilor de pantofi, însă, așa cum a declarat chiar ea, nu și-a dorit să găsească scurtături și nici să facă compromisuri pentru a intra în business.
Lucrurile s-au schimbat, însă, când prietenele au sfătuit-o să îi dea un telefon directorului executiv de la Manolo Blahnik, George Malkemus. „M-am dus acasă și l-am sunat pe George și am spus: ”Știu că e mult ce-ți cer, dar te-ai gândi vreodată să produci o linie de pantofi împreună mine?”. Mi-a spus să fiu la el la birou la ora 9:00 dimineața, am mers, și astfel sa născut linia noastră de pantofi".

Acum, după 5 ani de la înființare, linia de încălțăminte care îi poartă numele include, în special, pantofi cu toc de tip stiletto, sandale sau ghete. Toate produsele sunt fabricate în Italia și vândute atât în magazine proprii, cât și la magazinele de lux precum Bloomingdale, Neiman Marcus și Sax Fifth Avenue, cu prețuri de la 250 până la 600 de dolari. Când vine vorba de calitate, SJP refuză orice compromis.

„Voiau să fac pantofi pe care să-i vând cu 69 de dolari, să-i produc în China cu miile și ne-am fi îmbogățit cu toții. Nu am putut să o fac”, a declarat actrița pentru publicația Business Off Fashion. Multe branduri sub numele celebrităților apar peste noapte și dispar la fel de repede, fie că e vorba despre îmbrăcăminte, genți de tot felul sau pantofi și sneakers. Chiar și Parker a avut o linie de îmbrăcăminte numită Bitten, la sfârșitul anilor 2000, care se mai găsește acum doar în câteva magazine de haine vintage.

Secretul SJP, însă, vine din implicarea și abordarea personală a antreprenoarei. „Stau în magazin, ajut oamenii să încerce pantofii, ascult nevoile și dorințele lor. Ori de câte ori petreci trei, patru, cinci sau șase ore cu clienții, vei afla mai multe despre businessul tău. E vorba de un focus complet asupra clientului, iar acest lucru reprezintă cea mai importantă relație de business pentru mine, ca antreprenor. E de modă veche să faci asta, oamenii nu mai fac asta. Este nevoie de timp. Este nevoie de vigilență și dedicare. Este nevoie de răbdare și de multă energie pentru a vorbi atât de mult, a face fotografii, alergând înainte și înapoi prin magazin după cutii cu pantofi, dar, pentru noi, a fost cel mai bun mod de a crește acest business”, a spus actrița într-un interviu pentru Inc.

About Author

ad-test-3