BUCUREȘTI (MEDIAFAX) - Compania clujeană Blugento va lansa platforma „Blugento Express” care permite cumpărarea de magazine online la cheie, bazate pe soluția Magento, estimând că până la finalul anului va vinde peste 150 de magazine online gata de lansare, arată compania într-un comunicat transmis luni.
Noul serviciu va fi disponibil începând cu luna aprilie, iar comercianţii care își doresc să intre pe piața online pot avea propriul shop, perfect adaptat businessului în numai 24 de ore.
Clienții interesați vor putea alege din 8 categorii de shop-uri online: fashion și accesorii, electronice și electrocasnice, cosmetice și îngrijire personală, home & deco, auto & moto, horeca, copii & bebe, jucării și hobby & handmade. „La nivel naţional, estimăm anul acesta înfiinţarea a aproximativ 400 de magazine online pe bază de abonament.
De asemenea, aproximativ 200 de magazine online deja existente pe piaţă vor migra de la platformele clasice pe care le folosesc, către cele pe bază de abonament, mai flexibile şi uşor de adaptat cerinţelor comercianţilor”, au precizat inițiatorii platformei.
Magazinele online disponibile în „Blugento Express” vor avea preţuri cuprinse între 190 şi 790 de euro, în funcţie de tipul de design. Shopurile online disponibile în „Blugento Express” vor putea fi achiziţionate împreună cu unul dintre pachetele de abonament: pachetul Boutique (în valoare de 59 de euro/lună), pachetul Start (99 de euro/lună, recomandat businessurilor cu o ofertă mai mare de produse) şi pachetul Grow (199 de euro/lună, recomandat pentru afacerile dezvoltate, cu volume mari).
„Numărul de magazine online pe piaţa din România este în continuă creştere şi într-un ritm din ce în ce mai alert. Iar această efervescenţă de la nivelul industriei generează nevoia de identificare de noi verticale de creştere şi de noi modalităţi de a facilita prezenţa online a comercianţilor, magazinele online pe bază de abonament fiind cea mai importantă tendinţă de acest fel”, spun reprezentanții companiei.
Blugento oferă o gamă completă de servicii de e-commerce necesare unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe.
Bianca Ciocotisan, bianca.ciocotisan@mediafax.ro