Elena Grecu
From this author
Brandul (marca) este elementul de distincție al afacerii tale față de concurenți și produsele sau serviciile pe care le vând aceștia. Brandul tău în funcție de calitatea serviciilor și/sau a...
După aproximativ 6 luni de la anunţul facut de USPTO (Oficiul de Brevet şi Mărci al Statelor Unite) pe website-ul oficial www.uspto.go referitor...
Pentru că în ziua de astăzi este mult mai uşor să comanzi produse online, tot mai mulţi români apelează la această variantă din lipsă de timp şi chiar din comoditate. Dacă ştim că produsul nu este...
Despre Cybersquatting
Cybersquatting-ul (squatter – persoana care se stabileste ilegal intr-o locuinta, intrus,...
Recent au aparut noi prevederi legale din domeniul protectiei consumatorilor de care va trebui ca cei care detin spatii comerciale sa tina cont.
Astfel, conform Ordinului nr. 594 din...
Într-o serie de două articole ne propunem să oferim informații importante cu privire la punerea în legalitate a afacerii, în contextul noilor schimbări legislative privind fiscalitatea....
Diferenta intre diferitele atribute de identificare si marcă
O denumire poate fi numele comercial al societatii,...
In dreptul romanesc exista cateva categorii de semne distinctive: marcile, indicatiile geografice, firma, emblema si titlul de publicatie. Functia comuna a acestor semne este de a identifica...
Marca (varianta romaneasca a brandului) reprezintă un semn care are rolul de a permite consumatorului să deosebească între ele două sau mai multe produse identice sau similare.
Desigur...
Daca in numarul trecut al revistei Hores ati aflat informatiile privind extinderea teritoriala a marcii, in acest numar veti afla detaliile de baza ale inregistrarii unei marci, respectiv: cat...