La începutul acestui an, Armata SUA a încheiat un acord de 11 milioane de dolari cu Dwayne "The Rock" Johnson și United Football League (UFL) pentru a stimula recrutările. Deși Johnson a fost plătit pentru cinci postări pe Instagram, doar două au fost realizate, iar ultima a fost în aprilie. Cifrele scăzute de audiență la jocurile UFL și prezența live redusă au contribuit la eșecul campaniei. Site-ul celebritynetworh.com apreciază că deși este tentant să dăm vina pe The Rock, această campanie nereușită face parte dintr-o tendință mai amplă de scădere în SUA a recrutărilor militare, la nivel național. Probleme similare au apărut în trecut, cum ar fi în cazul parteneriatului de 88 de milioane de dolari al Gărzii Naționale cu NASCAR , care nu a reușit să producă un singur nou recrut, potrivit unui raport USA Today.
Armata SUA vrea să recupereze cel puțin o parte din 11 milioane de dolari de la Johnson din cauza eșecului campaniei, dar purtătorul de cuvânt al armatei, colonelul Dave Butler, a declarat pentru Military.com că relația Armatei cu Dwayne "The Rock" Johnson este încă puternică: „În ceea ce privește The Rock, este regretabil că a fost retras într-un moment în care ne așteptam să fie prezent cu noi pentru a crea conținut pentru canalele sale de socializare… Dar lucrăm cu UFL pentru a reechilibra contractul. The Rock rămâne un bun partener al armatei”.
Dwayne "The Rock" Johnson este actor, luptător de wrestling, producător dar și businessman. În martie 2020, Johnson a lansat brandul Teremana Tequila, marcă evaluată la aproximativ 3,5 miliarde de dolari. Împreună cu mai mulți parteneri și investitori - inclusiv RedBird Capital Partners - a achiziționat XFL (o ligă profesionistă minoră de fotbal american) pentru 15 milioane de dolari. După un sezon 2023 de succes, XFL și United States Football League și-au anunțat intenția de a fuziona într-o singură ligă care se numește United Football League (UFL). La începutul anului, Johnson s-a alăturat consiliului de administrație al TKO Group Holdings. În acest proces, el a obținut proprietatea deplină asupra numelui său de marcă comercială „The Rock”, care era deținut de WWE. Ca parte a înțelegerii, Johnson a semnat un nou acord de servicii și merchandising cu WWE (World Wrestling Entertainment).
Sursa foto Shutterstock