Adam Levine și soția sa Behati Prinsloo

AMASS Brands a făcut o impresie puternică asupra industriei băuturilor printr-un portofoliu de mărci premium și o viziune îndrăzneață de inovare. Începând cu lansarea ginului său premiat în 2018, compania s-a extins rapid, atrăgând atenția investitorilor de top și devenind un nume de referință în industrie, informează entrepeneur.com

În doar câțiva ani, AMASS a evoluat într-un lider emergent, beneficiind de sprijinul unor investitori celebri precum Derek Jeter (legendă a baseball-ului), Adam Levine (solistul trupei americane Maroon5) și soția acestuia, Behati Prinsloo, alături de First Beverage Group. Strategia agresivă de achiziții a permis companiei să își mărească portofoliul la 16 branduri distincte, acoperind o gamă variată de băuturi premium, de la gin și tequila până la vinuri organice și alternative fără alcool. Modelul de afaceri al AMASS Brands este construit pentru comerțul cu amănuntul de masă și pentru ospitalitatea high-end, asigurând marje puternice și un apel larg pe piață, spune compania. Fie că este vorba de magazine alimentare și magazine specializate, hoteluri, baruri, restaurante sau direct la consumator, strategia AMASS pe mai multe canale oferă flexibilitatea de a crește, menținând în același timp poziționarea premium, un avantaj rar în industria băuturilor.

Creșterea accelerată a veniturilor, cu 1.000% doar în 2023, și prezența în peste 40.000 de locații de retail, inclusiv Whole Foods și Erewhon, confirmă impactul AMASS Brands pe piața globală. Cu planuri ambițioase de extindere, compania își propune să își tripleze prezența în retail până în 2028, consolidându-și statutul de jucător dominant în industria băuturilor premium.

About Author