ad-test-0
ad-test-2

Youtube va crește numărul de reclame pentru a-i convinge pe utilizatori să plătească un serviciu

BUCUREȘTI (MEDIAFAX) - Luând urma Spotify și Apple care dețin servicii muzicale importante cu plată, Youtube va utiliza un serviciu plătit, prin care utilizatorul va scăpa de reclamele dintre videoclipuri, mărind numărul reclamelor în serviciul gratuit pentru a-i determina pe utilizatori să plătească, potrivit Bloomberg.

Reprezentanții Youtube vor să crească numărul de reclame în serviciul gratuit, pentru a convinge cât mai mulți consumatori să plătească pentru un abonament de muzică. „YouTube va oferi o contragreutate necesară influenței crescânde a Spotify și a Apple, care dețin cele mai importante servicii muzicale online și generează venituri semnificative pentru industrie”, a spus directorul companiei globale de muzică Lyor Cohen, citat de Bloomberg.

„Noul serviciu, folosit deja de mii de angajați Google, va "frustra si seduce" utilizatorii serviciului gratuit YouTube. Noul serviciu plătit va include videoclipuri exclusive, liste de redare și alte oferte care vor face apel la fanii înfocați ai muzicii”, afirmă Lyor Cohen pentru Bloomberg. Noua abordare marchează o mare schimbare culturală pentru YouTube și pentru „părintele” său Google, care este considerat cel mai popular motor de căutare din lume, acordând prioritate serviciilor gratuite. 

YouTube a generat venituri estimate la 10 miliarde de dolari anul trecut, aproape toate din publicitate, și ar putea face chiar mai mult dacă va vinde abonamente. Creșterea serviciilor de streaming cu plată a dinamizat vânzările industriei muzicale după mai mult de un deceniu de declin.

Serviciile cu suport publicitar au contribuit cu mai puțin de 10% la veniturile muzicale înregistrate în Statele Unite în prima jumătate a anului 2017, potrivit unui grup din industrie.

Bianca Ciocotisan, bianca.ciocotisan@mediafax.ro

About Author

Mediafax
Mediafax este prima agenţie de presă independentă din România, care, din 1995, deţine poziţia de lider pe piaţa românească în furnizarea de fluxuri de ştiri şi informaţii în timp real. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România care şi-a exportat modelul de business. Pe piaţa din Cehia, Mediafax, o companie media lansată în iunie 2008, funcţionează ca singura agenţie de presă privată care transmite în timp real informaţii din toate domeniile. Serviciile de ştiri şi imagini sunt disponibile prin intermediul site-urilor www.mediafaxbiz.cz, respectiv www.mediafaxfoto.cz. De-a lungul timpului, Mediafax a căpătat statutul de pionier pe piaţa media românească, stabilind standarde de profesionalism în jurnalism şi lansând în premieră produse şi servicii multimedia, care oferă beneficiarilor conexiunea în timp real cu informaţia specializată de care au nevoie, precum şi o viziune de ansamblu asupra evenimentelor zilei.
ad-test-3