ad-test-0
ad-test-2

Cum folosești content marketing pentru o conexiune mai bună cu audiența ta

După spusele lui Neil Patel, content marketing-ul a existat, de fapt, cu mult înaintea internetului. De ce? Deoarece content marketing înseamnă storytelling, iar noi, oamenii, spunem povești de când ne știm, așa că e de înțeles că atenția noastră e captivată întotdeauna de către cei mai buni povestitori.

Astăzi, content marketing-ul reprezintă o strategie pe termen lung, focusată pe construirea unei relații puternice cu audiența oricărui brand, oferind conținut de înaltă calitate, foarte relevant pentru public, conținut ce influențează, în final, decizia de cumpărare.

Iată câteva sfaturi legate de content marketing care te pot ajuta să-ți atingi mai ușor obiectivele:

1. Folosește content remarketing

Așa cum folosim remarketingul în campanii PPC, pentru a maximiza impactul acestora, la fel putem aplica această strategie și conținutului pe care îl producem. Acest lucru duce la creșterea awareness-ului asupra brandului și, ulterior, la o implicare mai mare din partea publicului, în legătură cu conținutul creat.

2. Scapă de „vocea de marketer”

Un lucru esențial de știut în materie de content marketing este acela că, cu cât conținutul creat este mai specific, cu atât vocea noastră este mai puternică. Din audiențele noastre fac parte segmente de oameni și personaje diferite, care reacționează la lucruri diferite, și, deci, la un conținut diferit. De fiecare dată când scrii, stabilește exact cine e persoana pe care conținutul tău e proiectat să o ajute și abordează conținutul cât mai personal.

3. Folosește Social Media, dar adaptează-te rapid

Ca să ai succes în Social Media, e important să fii tot timpul la curent cu schimbările care se produc în fiecare platformă, la fel și cu dorințele audienței cu privire la conținutul pe care îl preferă. Poți începe prin a crea strategii diferite pentru Instagram Stories și timeline, spre exemplu, pentru a comunica subiecte diferite, sau să folosești funcția de Live Streaming pentru a atrage rapid atenția și implicarea audienței, atunci când ai oportunitatea.

4. Ai auzit de FOMO? Ar trebui!

FOMO, sau „fear of missing out” e o tehnică interesantă de marketing pe care tot mai multe branduri o adoptă. Acționând la nivel psihologic, FOMO marketing se bazează pe un conținut la care oamenii nu se pot abține să răspundă cât mai repede. Cel mai simplu mod în care poți implementa o astfel de strategie este cu ajutorul influencerilor în vogă pentru publicul tău. Cei mai buni sunt cei care știu cum să creeze conținut original, interesant și relevant, căruia publicul nu îi poate rezista.

About Author

ad-test-3