ad-test-0
ad-test-2

"Intr-un vis indraznet ma vad colega de breasla cu event plannerii din New York"

Carte de vizita
Nume si prenume: Emanuela Oprisan
Functia: Manager The Gathering
Studii: Universitatea „Al. I. Cuza”, Marketing

Emanuela Oprisan este ieseanca ce a indraznit sa aduca un concept american pe piata locala: organizarea de evenimente la standarde internationale. Dupa o perioada in care a acumulat experienta in marketing, turism, industrie hoteliera, organizare si coordonare evenimente a decis sa faca mai mult, sa pluseze si a infiintat The Gathering, impreuna cu o foarte buna prietena.
Despre conceptul firmei pe care o conduce si dorinta de a aduce calitate pe plan local intr-un domeniu nu foarte dezvoltat a povestit Emanuela Oprisan pentru cititorii BusinessAge.

BusinessAge: Formarea profesionala a oamenilor care alcatuiesc The Gathering este diferita de ceea ce fac acum. De ce ai ales sa ai un business tocmai pe organizarea de evenimente?
Ema Oprisan: Formarea profesionala a oamenilor ca au format business-ul agentiei The Gathering nu este departe de activitatea firmei in sine. Din contra, pot spune ca au activat in domenii care i-au adus foarte aproape de evenimente din cele mai variate tipuri. Astfel, alegerea profilului agentiei a venit de la sine, inspirata fiind de experientele personale pe care le-au asimilat in domeniu.
 
B.A.: Firma pe care o manageriezi nu doar organizeaza evenimente, ci ofera si consiliere clientilor. Care sunt greselile care le face un om, de cele mai multe ori, cand vrea sa organizeze singur un eveniment?
E.O.: Foarte bine punctat, intr-adevar The Gathering nu doar organizeaza, ci consiliaza clientul in realizarea evenimentelor propuse. Greselile nu vin din partea oamenilor, respectiv a clientilor. Ele pot fi remarcate, din pacate, din partea prestatorilor de servicii / “agentii de evenimente” care in realitate sunt agentii de decoratiuni si care, din dorinta de a contracta full-services un client, ajung sa finalizeze cu un eveniment mai degraba “carpit” si nicidecum “croit pe masura”.

B.A.: Care au fost dificultatile intampinate de tine in momentul in care ai facut primii pasi pe piata organizatorilor de evenimente?
E.O.: Poate nu neaparat dificultate, ci mai degraba m-am confruntat cu simtul practic caracteristic romanilor, acela de a face singuri totul si de aici neobisnuita lor in a primi cele dorite fara nici un efort personal. Si aici fac referire la serviciile de planning pentru evenimente personale, respectiv nunti, care presupun consilierea pentru fiecare detaliu si implicit mai multe variante de furnizori din care mirii nu au altceva de facut decat sa aleaga ce li se potriveste, restul urmand sa fie pus in fapt de wedding plannerii agentiei.

B.A.: Cum au reactionat pana acum iesenii la ideea de “wedding planner”?
E.O.: Cu o “usurare” daca vreti, ca in sfarsit pot beneficia de servicii occidentale ‘ca la carte’. In felul acesta nu mai sunt nevoiti sa ramana simpli admiratori la renumitele filme cu wedding planneri care fac din vise – realitate, ci ii pot pretinde oricand pentru propria nunta celebra.

B.A.: In calitate de participant, care a fost evenimentul pe care l-ai putea declara perfect? Care sunt cele trei criterii dupa care l-ai “judecat”?
E.O.: Din principii pur practice si dintr-o experienta teribil de constructiva, nu ader la prefectiune cind vine vorba de un eveniment. In schimb, am remarcat cu multa admiratie destule evenimente bine structurate, organizate metodic cu un efect apreciabil. Cred ca in felul acesta am enumerat si cele trei criterii dupa care pot considera evenimentul potrivit, in locul potrivit, la momentul potrivit.

B.A.: Care este evenimentul cu care se lauda The Gathering pana in prezent?
E.O.: Agentia The Gathering isi pretuieste toate evenimentele fara a diferentia ca si afectiune acordata vreunuia mai mult, si asta datorita faptului ca in fiecare se incorporeaza o energie speciala, diferita. Credem mult in povesti, iar fiecare eveniment The Gathering nu se naste efectiv daca nu are mai intai o poveste de spus.

B.A.: Sunteti foarte discreti in aparitiile voastre: site, putin pe Facebook. Nu va grabiti, insa ce planuri de viitor are agentia?
E.O.: Corect, nu ne grabim si nu o facem pentru ca am invatat ca lucrurilor de calitate trebuie sa le dai timpul lor de aparitie, realizare si efect. Viitorul il avem creionat in planuri ce vor viza si aparitia noastra consecventa in atentia publicului tinta. Anul 2012 se anunta a fi generos cu noi si vom putea demara campania de comunicare in pasii prestabiliti in tot acest rastimp.

B.A.: Daca ar fi sa alegi o tara in care sa iti muti activitatea care ar fi aceea? De ce?
E.O.: Intr-un vis indraznet ma vad colega de breasla cu event plannerii din New York. Nu cred ca mai este nevoie de o motivatie, este deajuns sa fii in tara de origine a tot ce presupune acest domeniu al planningului si organizarii de evenimente, sa fii cu adevarat in inima lor si sa pulsezi odata cu ele.

B.A.: Continua propozitia:” Evenimentele importante din viata noastra....”
E.O.: ...sunt evenimentele care ne absorb de energia care ne caracterizeaza, care ne dezvaluie inca o treapta pe care urmeaza sa o pasim in parcursul nostru profesional, care ne dozeaza si cu mai multe asteptari de la propriile capacitati, prin care castigam langa noi oameni carismatici si care ne lasa sa visam liber.

About Author

Business Age
Business Age este centrul de resurse pentru sectorul business care oferă cititorilor informaţii din domenii precum marketing, mărci comunitare, PR şi publicitate, juridic, educaţie financiară, economie, antreprenoriat, afaceri online şi achiziţii publice.
ad-test-3