ad-test-0
ad-test-2

Cum să îți dublezi vânzările în mai puțin de șase luni?

Lorand Soares Szasz unul dinte cei mai căutați traineri în România își promovează workshopul Vânzări eficiente pentru afacerea tacare va avea loc în 5 mari orașe ale țării (Oradea - 25.10.2012, Iași - 30.10.2012, Cluj - 13.11.2012, Timișoara - 21.11.2012 și București - 12.12.2012) printr-un mesaj adresat direct persoanelor care ar putea fi interesate de business coaching. Prețul unui astfel de workshop poate ajunge la 480 de lei+tva, însă organizatorii oferă posibilitatea de discounturi.

”Dacă ești agent de vânzări sau director de vânzări, dacă ești proprietarul unui IMM și ești implicat în vânzări, îți voi arata cum să îți dublezi vânzările în mai puțin de 6 luni. Nu este vorba de o formulă ascunsă pe care am inventat-o eu ci e vorba de strategii simple construite pe ani și ani de studii și experiență în vânzări.

Știind aceste informații îți vei crește sau chiar dubla procentul de conversie din contacte în clienți. Vei învăța cum să îi faci pe potențialii tăi clienți să își dorească să cumpere de la tine… și acest aspect este extrem de important pentru că nimanui nu îi place să i se vândă, dar tuturor ne place să cumpărăm. Ultimul client în firma căruia am aplicat aceste informații a avut surpriza plăcută să vadă vânzările celui mai vechi agent din firma crescând cu 263%. A fost cea mai mare creștere pe care am vazut-o la un agent de vânzări… și toate acestea în doar 5 luni.

Ce înveți dacă vii și ce pierzi dacă nu vii?

Vei învăța cum să treci de cele mai des întâlnite obiecții, gen: „nu am bani” „e prea scump” „lucrez deja cu cineva” „nu avem buget” „nu cunosc produsul” sau „nu am încredere în voi”.

Practic te voi învăța cum să treci de orice obiecție în doar 8 pași. Nu vei mai pierde nici o vânzare din cauza obiecțiilor.

Vei învăța cum să abordezi fiecare client în funcție de personalitatea lui. Dacă vinzi produse sau servicii cu valoare mare, numai partea aceasta îți va dubla vânzările.

Vei știi cum să pui întrebări în așa fel încât să descoperi nevoia clientului și să-i arăți soluția pe care nu o va putea refuza.

Vei învăța cum să vinzi la telefon. Vei știi care sunt cele 10 reguli simple dar puternice pe care le folosesc cele mai de success companii de tele sales din lume. Vânzarea la telefon va fi o joacă pentru tine. Te voi învăța și cum să treci de secretară. De gatekeeper, cum îi spune americanii. Adică de cea care e pusă acolo să țină poarta și să nu te lasă să intrii.

Ce o să pierzi dacă nu vii la acest curs?

Știai că 40% din vănzări se pot pierde la strângerea de mână? Da, aproape jumătate din ședințele tale de vânzări le-ai pierdut la strângerea de mână. Dacă nu vii la acest curs nu vei știi cum să abordezi clienții în așa fel încât să le creezi un prim impact memorabil. 40% din vânzări… gândește-te la acest lucru.
Nu vei știi ce să răspunzi clientului atunci când îți spune: „ok, interesant, o să contactăm noi ca să vă dăm un răspuns”. Afirmație care este egal cu: „hai pa!”

Nu vei știi cum să treci de un „nu” categoric dat de clientul tău. Majoritatea agenților renunță la primul „nu”,iar dacă nu participi nu vei știi ce să spui unui client la primul, la al doilea sau la al zecelea „nu”.

Știai că poți să îți crești vânzările prin inflexiunea vocii tale? Da, felul în care folosești tonul vocii poate să îți crească vânzările! Dacă nu participi la acest curs nu vei știi aceasta strategie care este la îndemâna oricui, chiar și a concurenței tale.

Și nu în ultimul rând, nu vei știi care sunt acele informații care m-au dus de la o persoana care detesta vânzările la unul dintre cei mai buni traineri de vânzări din România” - scrie în mesajul său Lorand Soares Szasz.

Detalii privind taxa de participare, care include coffe-break, diplomă de participare și materiale de suport, discounturile aplicate și garanțiile oferite, puteți consulta la adresa oficială a organizatorului.

About Author

ciprian.dron@businessage.ro's picture
Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…
ad-test-3