Conferința Managementul Performanței în România – ediția a doua

În perioada 25 - 27 octombrie 2012 are loc la Sibiu a doua ediție a Conferinței Managementul Performanței în România. Aceasta include studii de caz despre provocările, implicațiile și oportunitățile practicilor de managementul performanței la nivel strategic, operațional și individual.

Conferința oferă oportunitatea de a cunoaște cazuri concrete, exemple inspiraționale și noi modele care oferă o nouă perspectivă asupra felului în care privim: performanța și neperformanța, planificarea strategică, importanța vizualizării datelor, setarea obiectivelor individuale și a KPIs, identificarea corectă a KPI, îmbunătățirea performanței, criteriile de performanță pentru angajați, talentul în organizații.

Evenimentul este diferit prin abordare și concept și cuprinde:

- 1 Masterclass cu tema „Best Practices in Performance Management at International Level”;

- 15 sesiuni de prezentări cu studii de caz în managementul performanței din companii precum OMV Petrom, IG Watteeuw România, Schaeffler România, Garanti Bank România, Office Depot, ATOS International, Bitdefender, Ambient, Plexus Manufacturing Solutions, Scandia Food;

- 3 paneluri de discuții cu experții în domeniu;

- 3 workshop-uri concomitente cu ateliere de lucru interactive și instrumente de managementul performanței pe care participanții le pot folosi începând cu ziua următoare a seminarului.

Informații complete despre eveniment sunt disponibile pe site-ul: www.conferinta.kpis.ro sau la adresa de email: gabriela.grosu@acumen.ro și nr. tel. +40 726 268 669.

About Author

Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…