Business-Edu Forum 2012 – PLAY, LEARN, PERFORM

Conceptul celei de-a  IX-a ediții a Business-Edu Forum pornește de la sărbătorirea a 100 de ani de role play și ajunge la performanța profesioniștilor în industria de Learning&Development  – de aceea organizatorii au ales PLAY, LEARN, PERFORM

Vor fi dezbătute teme actuale ale profesioniștilor din L&D, precum Leadership Development și se va putea experimenta: jocul – pe care Frank Caplan îl considera activitatea cea mai utilă omului - pus în practică în strategiile de L&D; evoluția de la clasicul role play la jocuri și aplicații mobile; conceptul de serious fun. 

Cele două zile de Business-Edu Forum vor găzdui plenare animate, dezbateri, studii de caz, workshopuri interactive, ce se vor concentra asupra celor mai actuale subiecte ce animă industria și vor prezenta soluții originale, care generează schimbarea pe care ne-o dorim în organizații.

Forumul este o oportunitate unică pentru profesioniștii în L&D de a împărtăși experiențe și de a învăța unii de la alții cum pot traversa cel mai bine perioadele de criză și cum pot alege soluții practice de care businessul are nevoie pentru a merge mai departe.

Business-Edu aduce valoare prin figurile marcante ale industriei, reunite ca speakeri sau participanți - de la cei mai apreciați consultanți și antreprenori, la cei mai performanți oameni de HR, L&D, OD etc., din companii reprezentative pentru domeniile lor: IT&C, banking, pharma, FMCG etc.

Programul extrem de concentrat îmbină trei sesiuni, nouă key note speeches și studii de caz și 12 workshopuri, cu un concept dinamic, util oricărui senior al industriei.

Business-Edu Forum este spațiul de întâlnire și împărtășire a experiențelor pentru profesioniștii din domeniile: Learning&Development; Training Solutions; Workforce&Staff Development; Organizational Development; Talent Management; Human Resources; Management&Leadership; Coaching&Mentoring; E-Learning; IT Training.

Evenimentul va avea loc la Howard Johnson Grand Plaza, în perioada 25-26 septembrie 2012, între orele 8.45 și 17.30. Taxa de înscriere variază între 125 și 240 Euro TVA. Detalii pe http://www.business-edu.ro/.

About Author

Owner Bloom Communication, parte a grupului Unity Group & CEO Unity Group, cu birouri in Iasi, Bucuresti si Londra. Peste 12 ani de experienta in dezvoltarea si managementul brandurilor de companie, de produse si servicii. Industrii pentru care a desfasurat servicii in domeniile brandingului si comunicarii strategice: Afaceri & Consultanta; Auto Moto; Bijuterii & Produse de colectie; Constructii & Imobiliare; Electrocasnice; Energetic; Feroviar; Hoteluri, Baruri & Restaurante; Industria Alimentara; Industria bauturilor alcoolice; Industria Mobilei; Invatamant; IT & Software; Mass-Media; ONG - Asociatii & Fundatii; Pharma; Servicii de consultanta; Textile s.a.m.d. In cei peste 12 ani de activitate Ciprian a implementat (impreuna cu echipa Bloom Communication) proiecte de branding, rebranding si comunicare strategica pentru clienti (extras reprezentativ de clienti): Clienti internationali Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd – Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, SamMills, Romina USA, Viking Pruszynski (cel mai mare grup privat din lume specializat in productia de invelitori metalice) … Clienti nationali Cristim, Matache Macelaru', Originals (Nr. 1 in comert online produse sportive), Alevia, Amicii / Kubo Icecream, SSAB, Antibiotice, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Sindolor, Ale, Uractiv, ... peste 30 de branduri construite, iar pentru cele mentionate inclusiv campanii nationale TV), Radburg, Facos, Tehnoton (corporate + Magnus + Lumiteh), Racova Group (inclusiv Ilvas cu toate brandurile sale), Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Exonia…