ad-test-0
ad-test-2

Feng Shui pentru concentrare, productivitate și succes

Da, ai citit bine! Cu ajutorul principiilor Feng Shui, o artă chinezească antică prin care putem echilibra fluxul de energie din spațiile în care locuim sau lucrăm, îți poți încărca spațiul de lucru cu energii care îți cresc nivelul de concentrare și productivitate.

Cum îți poți aranja biroul, urmând tehnicile Feng Shui? Iată câțiva pași, potrivit Inc.com:

1. Scapă de dezordine

Un prim pas în amenajarea în stil Feng Shui este să pui deoparte toate lucrurile irelevante al căror singur scop e să creeze dezordine. Pentru ca mediul de lucru să inspire cât mai multă productivitate, e important ca lucrurile să fie cât mai bine organizate.

Scapă de lucrurile care nu îți sunt necesare, și pune-le pe celelalte într-un loc bine stabilit. Astfel, vei avea mai mult spațiu de lucru, și mai puține lucruri care să te distragă atunci când încerci să te concentrezi pe task-urile tale.

2. Fii creativ, folosește culoare

Un spațiu de lucru în care încorporezi culorile potrivite îți poate îmbunătăți semnificativ starea psihică. Iată ce pot face culorile pentru tine, potrivit principiilor Feng Shui:

• Verde – îmbunătățește starea de sănătate și echilibru fizic și psihic
• Albastru – inspiră către succes profesional
• Galben – reprezintă fericire și stare de bine
• Alb – aduce energie creativă

Dacă îți dorești să fii mai puțin stresat, poți încorpora culori calde, în tonuri rafinate, pământii.

3. Găsește-ți scaunul potrivit

Scaunul pe care îți petreci întreaga zi de lucru e cea mai importantă parte a biroului, atunci când vine vorba de starea ta psihică. Acesta trebuie să fie cât mai confortabil, iar prima regulă e să aibă un spătar înalt. Astfel, îți vei simți spatele mult mai bine susținut și te vei putea focusa pe ceea ce ai de lucru, și nu pe durerile de spate.

În același timp, e ideal ca scaunul să fie așezat cu fața către un spațiu luminos și aerisit. Potrivit Feng Shui, e de evitat să îți așezi scaunul cu fața către ușă. Acest lucru poate reduce din energiile bune din spațiul de lucru.

4. Decorează-ți biroul ca acasă

E important să simți cât mai multă energie pozitivă în locul în care lucrezi, așa că trebuie să fii înconjurat de lucruri care îți provoacă bucurie și la birou, nu doar acasă. Decorează-ți biroul cu fotografii cu cei dragi, citate inspiraționale, plante sau alte elemente care te fac să fii mai fericit, mai creativ și mai puțin stresat.

About Author

ad-test-3