ad-test-0
ad-test-2

Marketing eficient...de tara

Euronews a promovat imaginea Romaniei intr-o maniera pozitiva in cadrul emisiunii Business Plan. Focusul a fost pe o brutarie care a inceput ca o afacere de familie in Timisoara, in 1991 si care a ajuns in prezent la o cifra de afaceri de 5 milioane de euro.  Astfel de mentiuni in presa din strainatate nu fac decat sa aduca un capital de imagine pozitiva Romaniei, suficient de blamata in alte situatii. Afaceri de tipul celei care a atras atentia jurnalistilor de la Euronews sunt cele cu care ar trebui sa iesim in fata ori de cate ori se poate, demonstrand ca in ciuda topurilor care plaseaza Romania dupa mijlocul clasamentului in ceea ce priveste climatul economic, se poate.

In cea mai recenta editie a emisiunii Business Plan, realizatorul prezinta Timisoara, ca pe unul dintre cele trei puncte centrale ale economiei din Romania. Timisoara este catalogat ca un oras foarte dinamic unde exista mai multe locuri de munca decat someri, un loc unde intreprinzatorii nu duc lipsa de imaginatie in ceea ce priveste dezvoltarea unei afaceri.Afacerea prezentată în emisiune este o companie de panificație  - brutarie, patiserie, cofetarie - cu 180 de angajați și 14 magazine de prezentare. In urmă cu 4 ani, cu ajutorul consultantilor de la Enterprise Europe Network (organizatie continentala care lucreaza cu Camera de Comert si Industrie), compania a obținut o finanțare de 750.000 euro, bani investiti într-o cladire noua, echipamente de ultima ora si 6 masini noi de distributie.

Emisiunea Business Planet difuzată de canalul Euronews promovează povesti de succes ale întreprinzătorilor mici și mijlocii din Europa.

Daca emisiunea Business Plan care mentioneaza timisorenii de la Prospero va motiveaza, nu ezitati sa va incepeti propria afacere. Pentru a fi informati, consultati articolele sectiunii Start-up special a portalului nostru!

About Author

Ioana Amăriuței Popa's picture
Ioana Amăriuței Popa
Fost jurnalist cu peste 10 ani experienta in presa scrisa si audio, Ioana Amariutei Popa este in prezent specialist in comunicare si isi imparte timpul intre pasiunile sale branding, social media si publicitate.
ad-test-3